benefit-ok   Ingyenes házhozszállítás       benefit-ok   30 napos elállási jog        benefit-ok   3 év jótállás
benefit-tel  Telefon: +36 70 275 4994 (H-P 9:00 - 16:30) 
benefit-ok   Ingyenes házhozszállítás       benefit-ok   30 napos elállási jog        benefit-ok   3 év jótállás
benefit-tel  Telefon: +36 70 275 4994 (H-P 9:00 - 16:30) 
Menu Search
Close
Katergóriák

Szállítás


A házhozszállítás, fogyasztók számára, egész Magyarország területén, igyenes.


Cégünk raktára, Szlovákiában, Zsolnán van. A szállítás két futárszolgálat segítségével történik. Webáruházunk a szlovák 123kuriér (www.123kurier.sk)  szállítmányozó partnerrel dolgozik együtt, Magyarországon pedig a Magyar Posta Zrt (www.posta.hu) szolgálatatásait veszi igénybe.



A raktáron lévő termékeket, a megrendelést követő 48 órán belül (munkanapon) postázzuk, így a megrendelés leadását követő 8-14 munkanapon belül már átveheti a megrendelt terméket. Ez a tényleges szállítástól a csomagfeladás függvényében néhány nappal eltérhet.  

Ha a termék nem elérhető, ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja a lehetséges elérhetőségi időpontról. A munkatársunk által megadott időpont csak tájékoztató jellegű és változhat!

Az árut átvétel után, kérjük, ellenőrizze le!

Kérjük vásárlóinkat, hogy az áruátvétel előtt, ellenőrizzék le a külső csomagolást és a csomag sértetlenségét. Amennyiben a kézbesített küldemény csomagolása sértett, hibás, esetleg kárt észlel a küslő csomagoláson, semmilyen esetbe ne vegye át a fuvarszolgálat alkalmazottjától a küldeményt és még a helyszínen, a szállítóval együtt, ki kell tölteni a kárbejelntő lapot ill. a jegyzőkönyvet és ennek alapján beadni a reklamációt! Sajnos, a csomag kibontására és az áru külső tulajdonságainak ellenőrzésére, az küldemény átvétele előtt nincs lehetőség, valamint az áru hibátlan működése a helyszínen nem ellenőrizhető.

Mi a teendő az átvételt követően?

A csomag tartalmát, az áru sértetlenségét, kérjük,  küldeményt átvételét követő 24 órán belül ellenőrizze le. Amennyiben a megrendelt áru sértett (törött búra ill. tartozék, megpattant üveg, sértett ernyő, stb.), kérjük vásárlóinkat, hogy a hibát jelentse ügyfélszolgálatunknak a lehető leghamarabb, legkésőbb viszont az átvételt követő 24 órán belül! 

Fontos betartani ezt az időkeretet, mivel a futárszolgálat, az átvételt követő 24 órán túl, már nem fogadja el a reklamációs kérvényt.  

Mit tegyek ha a csomag és annak tartalma sértett?

Minden termékünk be van biztosítva, így az esetleges kár esetén aggodalomra semmi ok. Fontos viszont, hogy az észlelt kárt, az átvételt követő 24 órán belül jelentse ügyfélszolgálatunkank e-mailben az info@azzardo.hu e-mail címre. Kérjük, a levélhez mellékelve küldjön fotót is a sérült áruról, a doboz tartalmáról (hogyan volt kitöltve, csomagolva az áru), valamint magáról dobozról.


A számlá a küldemény része. A küldeményt alkotó dobozok egyikének oldalán van elhelyezve. 

A futárszolgálat alkalmazottai, nem a mi alkalmazottaink!

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a futárszolgálat dolgozói nem cégünk, az ELUSIA s.r.o. alkalmazottai és a kézbesítés során felmerülő komplikációkért nem cégünk felel. 

Nem vagyunk befolyással sem a kézbesítési idő hosszára, sem pedig a kézbesítés menetére.

Zdielať článok

Kérdezze munkatársunkat

Ing. Juraj Peťovka
Szívesen segítek Önnek a választásban. Csak angolul.
+ 421 41 20 20 222

Címkék

#Nova Luce#Fényerősség#Színhőmérséklet#fényforrás#AZzardo#kültéri világítás#égő#beépített LED#LED#süllyeszthető lámpák#fényerő szabályozás#ShiloZobraziť všetky
Showroom Elusia Praha

Showroom 
Prága, Csehország

ELUSIA CZ, s.r.o., 
Sázavská 30
120 00 Praha 2
Česká republika
 
T: +420 210 012 013
 
Showroom Elusia Košice

Tanácsadás
Kassai iroda, Szlovákia

ELUSIA, s.r.o., 
Tomášikova 35
040 01 Košice
Slovenská republika
 
T: 055 22 89 001