H - P: 8:30-16:00
Kontakt: 705 606 129   705 606 129
 

Információk

RólunkKapcsolat

Ügyfelek részére

Kézbesítés folyamataFizetési módÜzleti és reklamációs szabályzatMiként óvjuk magánszféráját?Cookie

Együttműködés

Katalógus 2017

Üzleti és reklamációs szabályzat

Üzleti és reklamációs feltételek, adatvédelmi előírások

Ebben a részben találja a Azzardo.hu tartozó aktuális üzleti és reklamációs szabályzatot.
Kérjük regisztrációja véglegesítése előtt figyelmesen olvassa végig (erre még regisztrációja befejezése előtt is felhívjuk figyelmét).  


Üzleti és reklamációs szabályzat (441kB, PDF)

A szerződéstől való elállás joga

A vevőnek jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől bárminemű indok megadása nélkül, mégpedig a 2014/102 számú törvény 7 § értelmében, rendelet a fogyasztók védelméről távértékesítés során, melyet az áru átvételétől számított 14 napon belül tehet meg. Jelen szabályok vonatkoznak még a szolgáltatási szerződésekre, illetve azokra az elektronikus formátumú szerződésekre, melyeket nem adtak át kézzelfogható adathordozón, amennyiben az eladó ugyanezen törvény 3 §-a értelmében, renden és időben teljesítette információs kötelezettségét.

A terméket sértetlen állapotban kell visszajuttatni az eladó részére, amennyiben erre lehetőség van, úgy sértettlen csomagolásban. A visszaküldött termék csomagjára kössön biztosítást, így elkerülhető a visszaszállítás során esetlegesen felmerülő sérülésekből adódó kár. 

Amennyiben saját üzleti tevékenységi köre keretén belül vásárolja meg termékünket, tehát nem tartozik az egyszerű fogyasztók közé (a vevői adatlapon cége adatait adta meg), Önre nem a Polgári törvénykönyv, hanem a Kereskedelmi törvénykönyv megkötései vonatkoznak, melyben nem került meghatározásra a szerződéstől való elállási jog gyakorlásának ezen formája.  




Formanyomtatvány a szerződéstől való elállás benyújtásához (docx)

 

Szállítási vagy egyéb költségek

Szállítócég igénybevételével történő kiszállítás díjtalan.  A végösszeget nem befolyásolja egyéb plusz költség úgy, mint csomagolási költség, tehát a megrendelésében feltüntetett összeg a véglegesen megfizetendő összeg. 

Hibás termék

Az ügyfél köteles ellenőrizni megrendelése állapotát annak átvételétől számított legfeljebb 24 órán belül! Meghibásodás esetén a szállítóval együtt kárbejelentő lapot kell kitölteni és annak alapján beadni a reklamációt. A később észlelt hibák miatti reklamációt csak hitelt érdemlő bizonyítás után fogadunk el. Javasoljuk a sérült terméket nem átvenni! .

Próbaizzók a csomagban

Termékeink nagy részéhez próbaizzót, fénycsövet biztosítunk, így azonnal használni tudja termékünket. Az így biztosított próbaizzók csak rövid időre szólnak, cégünk nem vállal garanciát azok élettartamára..

 

Adatvédelmi előírások

Az ELUSIA s.r.o tiszteletben tartja az Ön magánszférához való jogát, éppen ezért adatai kezeléséhez való hozzálássunk profi és kifinomult. A 2018/18 számú Adatvédelmi törvény és annak minden később átirata értelmében megteszünk minden szükséges óvintézkedést annak érdekében, hogy az Ön személyes adatai a legnagyobb biztonságban legyenek adatbázisunkban.