Ebben a részben az áruk kiszállításával kapcsolatos információkat talál az Ön gyors tájékozódása érdekében.Cégünk az EPRESS ONE futárszolgálatot használja.

Szállíttassa ki áruját teljesen ingyen! Ne keressen semmilyen feltételt, mi teljesen ingyen szállítjuk az árut!
Célunk, hogy a raktáron lévő áruinkat a megrendelés beérkezését követő napon elküldjük. A jelenleg nem elérhető termékek esetében a raktárkészlet várható időpontját kapja meg. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez a dátum tájékoztató jellegű, és némileg változhat. A pontos dátumról a lehető leghamarabb értesítjük Önt.
A futárszolgálattal történő szállítás a feladástól számított 1-2 napot vesz igénybe. A feladásról e-mailben vagy SMS-ben értesítjük Önt. A futár köteles az átvétel előtt telefonon felvenni Önnel a kapcsolatot a megrendelőlapon megadott telefonszámon. A futárral történő kiszállítás időpontja a EXPRESS ONE kezében van, kivéve, ha Ön a feladás előtt nem a standard kiszállításról állapodik meg velünk.
Javasoljuk, hogy az átvételt követő 24 órán belül ellenőrizze az árut! A szállítás közben megsérült árun később felfedezett hibákért csak akkor lehet reklamálni, ha az ügyfél bizonyítja, hogy az áru már a fuvarozótól való átvételkor rendelkezett az állított hibákkal.
A szállítmány tartalmaz egy számlát (adóigazolást), amely az egyik csomagon található borítékban van elhelyezve.
Kérjük, hogy az áru átvétele előtt ellenőrizze a csomagolást, hogy az sértetlen-e (SPS futárküldemények esetén csak a csomagolást lehet ellenőrizni, vagy utólagos reklamáció a sérült termék átvételétől számított 24 órán belül), bármilyen eltérés esetén ne vegye át az árut! Az ilyen jellegű utólagos reklamációkat csak akkor lehet elfogadni, ha a vevő bizonyítja, hogy az állított hibák már az áru fuvarozótól való átvételekor is megvoltak.
A termék működőképességét a helyszínen nem lehet ellenőrizni.
Kérjük, ellenőrizze a termék sértetlenségét, miután a futárszolgálat átvette a csomagot. Az áru a kézbesítéstől számított 24 órán belül bejelenthető a szállításból eredő sérülések esetén (törött vagy repedt üveg, horpadt kalap stb.).
Későbbi ilyen jellegű reklamációkat csak akkor lehet elfogadni, ha a vevő bizonyítja, hogy a bejelentett hibák már az átvételkor is megvoltak.
Ebben az esetben sem kell aggódnia. Áruink biztosítva vannak, és biztosításuk az átvételtől számított 24 óráig érvényes! Kérjük, készítsen fényképet a sérülésről, és küldje el nekünk a reklamacie@elusia.sk címre. A reklamáció beérkezése után azonnal elkezdünk minden lépést megtenni annak érdekében, hogy a sérült lámpát vagy annak egy részét a lehető leghamarabb elküldjük Önnek. Bizonyos esetekben a futárszolgálat is kéri a sérült csomag átvételét, ebben az esetben kérjük, egyeztessen a futárral, aki felveszi Önnel a kapcsolatot az átvétel érdekében.
A futárcég alkalmazottai nem a mi alkalmazottaink. Ennek ellenére, ha bármilyen problémája van, örömmel vesszük a fejlesztési javaslatát.