A legalacsonyabb ár garancia
30 nap az áru visszaküldésére
3 év garancia
+421 41 2020 222 (angol)
Hét-Pé: 8:30 - 16:00
shopping cart
  • Belső világítás
    Csillár és függeszték
    Csillár és függeszték
    Mennyezeti lámpák
    Mennyezeti lámpák
    Asztali lámpák
    Asztali lámpák
    Állólámpák
    Állólámpák
    Spot lámpa
    Spot lámpa
    Fali lámpák
    Fali lámpák
    Mennyezeti ventilátorok
    Mennyezeti ventilátorok
    Tájoló lámpák
    Tájoló lámpák
    Lámpák a tükör felett
    Lámpák a tükör felett
    Besüllyeszthető lámpa
    Besüllyeszthető lámpa
    Távirányító lámpák
    Távirányító lámpák
    Csíkos lámpák
    Csíkos lámpák
  • Kültéri lámpák
    A ház külső világítása
    A ház külső világítása
    Napelemes kültéri világítás
    Napelemes kültéri világítás
    Külső reflektorok
    Külső reflektorok
    Kültéri fali lámpák
    Kültéri fali lámpák
    Kültéri mennyezeti lámpák
    Kültéri mennyezeti lámpák
    Külső világítás érzékelővel
    Külső világítás érzékelővel
    Kültéri lámpák
    Kültéri lámpák
    Reflektorok
    Reflektorok
    Kültéri járdavilágító lámpatestek
    Kültéri járdavilágító lámpatestek
    Kültéri orientációs lámpatestek
    Kültéri orientációs lámpatestek
    Kültéri csillárok és függőlámpák
    Kültéri csillárok és függőlámpák
  • Szobák szerinti felosztás
    Lámpák a konyhába
    Lámpák a konyhába
    Lámpák a nappaliba
    Lámpák a nappaliba
    Lámpák a hálószobába
    Lámpák a hálószobába
    Lámpák a gyerekszobába
    Lámpák a gyerekszobába
    Előszoba lámpák
    Előszoba lámpák
    Lámpák a lépcsőházba
    Lámpák a lépcsőházba
    Lámpák a kertbe és a teraszra
    Lámpák a kertbe és a teraszra
Ingyenes szállítás 20 000 Ft feletti vásárlás esetén
arrow left

Szállítás módja

Cikk tartalma:


Ebben a részben az áruk kiszállításával kapcsolatos információkat talál az Ön gyors tájékozódása érdekében.Cégünk az EPRESS ONE futárszolgálatot használja.

Ingyenes szállítás 20000 Ft feletti rendelések esetén!

This image has an empty alt attribute

Szállíttassa ki áruját teljesen ingyen! Ne keressen semmilyen feltételt, mi teljesen ingyen szállítjuk az árut!
Célunk, hogy a raktáron lévő áruinkat a megrendelés beérkezését követő napon elküldjük. A jelenleg nem elérhető termékek esetében a raktárkészlet várható időpontját kapja meg. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez a dátum tájékoztató jellegű, és némileg változhat. A pontos dátumról a lehető leghamarabb értesítjük Önt.

A futárszolgálattal történő szállítás a feladástól számított 1-2 napot vesz igénybe. A feladásról e-mailben vagy SMS-ben értesítjük Önt. A futár köteles az átvétel előtt telefonon felvenni Önnel a kapcsolatot a megrendelőlapon megadott telefonszámon. A futárral történő kiszállítás időpontja a EXPRESS ONE kezében van, kivéve, ha Ön a feladás előtt nem a standard kiszállításról állapodik meg velünk.

Javasoljuk, hogy az átvételt követő 24 órán belül ellenőrizze az árut! A szállítás közben megsérült árun később felfedezett hibákért csak akkor lehet reklamálni, ha az ügyfél bizonyítja, hogy az áru már a fuvarozótól való átvételkor rendelkezett az állított hibákkal.

A szállítmány tartalmaz egy számlát (adóigazolást), amely az egyik csomagon található borítékban van elhelyezve.

Kérjük, hogy az áru átvétele előtt ellenőrizze a csomagolást, hogy az sértetlen-e (SPS futárküldemények esetén csak a csomagolást lehet ellenőrizni, vagy utólagos reklamáció a sérült termék átvételétől számított 24 órán belül), bármilyen eltérés esetén ne vegye át az árut! Az ilyen jellegű utólagos reklamációkat csak akkor lehet elfogadni, ha a vevő bizonyítja, hogy az állított hibák már az áru fuvarozótól való átvételekor is megvoltak.

A termék működőképességét a helyszínen nem lehet ellenőrizni.

Mit kell tennem a csomag átvétele után?

Kérjük, ellenőrizze a termék sértetlenségét, miután a futárszolgálat átvette a csomagot. Az áru a kézbesítéstől számított 24 órán belül bejelenthető a szállításból eredő sérülések esetén (törött vagy repedt üveg, horpadt kalap stb.).
Későbbi ilyen jellegű reklamációkat csak akkor lehet elfogadni, ha a vevő bizonyítja, hogy a bejelentett hibák már az átvételkor is megvoltak.

Mit kell tennem, ha az áru sérült, de Ön már átvette a csomagot?

Ebben az esetben sem kell aggódnia. Áruink biztosítva vannak, és biztosításuk az átvételtől számított 24 óráig érvényes! Kérjük, készítsen fényképet a sérülésről, és küldje el nekünk a reklamacie@elusia.sk címre. A reklamáció beérkezése után azonnal elkezdünk minden lépést megtenni annak érdekében, hogy a sérült lámpát vagy annak egy részét a lehető leghamarabb elküldjük Önnek. Bizonyos esetekben a futárszolgálat is kéri a sérült csomag átvételét, ebben az esetben kérjük, egyeztessen a futárral, aki felveszi Önnel a kapcsolatot az átvétel érdekében.

A futárcég alkalmazottai nem a mi alkalmazottaink. Ennek ellenére, ha bármilyen problémája van, örömmel vesszük a fejlesztési javaslatát.