A házhozszállítás, fogyasztók számára, egész Magyarország területén, igyenes.
Cégünk raktára, Szlovákiában, Zsolnán van. A szállítás két futárszolgálat segítségével történik. Webáruházunk a szlovák 123kuriér (www.123kurier.sk) szállítmányozó partnerrel dolgozik együtt, Magyarországon pedig a Magyar Posta Zrt (www.posta.hu) szolgálatatásait veszi igénybe.
A raktáron lévő termékeket, a megrendelést követő 48 órán belül (munkanapon) postázzuk, így a megrendelés leadását követő 8-14 munkanapon belül már átveheti a megrendelt terméket. Ez a tényleges szállítástól a csomagfeladás függvényében néhány nappal eltérhet.
Ha a termék nem elérhető, ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja a lehetséges elérhetőségi időpontról. A munkatársunk által megadott időpont csak tájékoztató jellegű és változhat!
Az árut átvétel után, kérjük, ellenőrizze le!
Kérjük vásárlóinkat, hogy az áruátvétel előtt, ellenőrizzék le a külső csomagolást és a csomag sértetlenségét. Amennyiben a kézbesített küldemény csomagolása sértett, hibás, esetleg kárt észlel a küslő csomagoláson, semmilyen esetbe ne vegye át a fuvarszolgálat alkalmazottjától a küldeményt és még a helyszínen, a szállítóval együtt, ki kell tölteni a kárbejelntő lapot ill. a jegyzőkönyvet és ennek alapján beadni a reklamációt! Sajnos, a csomag kibontására és az áru külső tulajdonságainak ellenőrzésére, az küldemény átvétele előtt nincs lehetőség, valamint az áru hibátlan működése a helyszínen nem ellenőrizhető.
A csomag tartalmát, az áru sértetlenségét, kérjük, küldeményt átvételét követő 24 órán belül ellenőrizze le. Amennyiben a megrendelt áru sértett (törött búra ill. tartozék, megpattant üveg, sértett ernyő, stb.), kérjük vásárlóinkat, hogy a hibát jelentse ügyfélszolgálatunknak a lehető leghamarabb, legkésőbb viszont az átvételt követő 24 órán belül!
Fontos betartani ezt az időkeretet, mivel a futárszolgálat, az átvételt követő 24 órán túl, már nem fogadja el a reklamációs kérvényt.
Minden termékünk be van biztosítva, így az esetleges kár esetén aggodalomra semmi ok. Fontos viszont, hogy az észlelt kárt, az átvételt követő 24 órán belül jelentse ügyfélszolgálatunkank e-mailben az info@azzardo.hu e-mail címre. Kérjük, a levélhez mellékelve küldjön fotót is a sérült áruról, a doboz tartalmáról (hogyan volt kitöltve, csomagolva az áru), valamint magáról dobozról.
A számlá a küldemény része. A küldeményt alkotó dobozok egyikének oldalán van elhelyezve.
A futárszolgálat alkalmazottai, nem a mi alkalmazottaink!
Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a futárszolgálat dolgozói nem cégünk, az ELUSIA s.r.o. alkalmazottai és a kézbesítés során felmerülő komplikációkért nem cégünk felel.