Szállítás
A házhozszállítás, egész Magyarország területén, igyenes.
Webáruházunk, az EXPRESS ONE szállítmányozó partnerrel működik együtt.
https://expressone.hu/
A raktáron lévő termékeket, a megrendelést követő
48 órán belül (munkanapon) postázzuk, így, a megrendelés leadását követő
8-14 munkanapon belül, már átveheti a megrendelt terméket.
Ha a termék nem elérhető, ügyfélszolgálatunk azonnal értesíti, hogy a termék nem áll rendelkezésünkre és tájékoztatja a lehetséges elérhetőségi időpontról. Figyelmeztetjük, hogy ez az időpont, csak tájékoztató jellegű és változhat!
Az árut, átvétel urán, kérjük, ellenőrizze le!
Kérjük vásárlóinkat, hogy az áruátvétel előtt, ellenőrizzék le a külső csomagolást és a csomag sértetlenségét. Amennyiben a kézbesített küldemény csomagolása sértett, hibás, esetleg kárt észlel a küslő csomagoláson, semmilyen esetbe ne vegye át a fuvarszolgálat alkalmazottjától a küldeményt és még a helyszínen, a szállítóval együtt, ki kell tölteni a kárbejelntő lapot ill. a jegyzőkönyvet és ennek alapján beadni a reklamációt! Az áru hibátlan működése a helyszínen nem ellenőrizhető.
A csomagban található a számla. Átvétel után, kérjük, ellenőrizze az áru sértetlenségét. Ha kárt észlel a terméken (széttört vagy megpattant üveg, sértett ernyő, stb.), kérjük jelentse ügyfélszolgálatunknak az átvételt követő 24 órán belül. Minden termékünk be van biztosítva, így az esetleges kár esetén aggodalomra semmi ok. A hibajelentést, amiben pontosan leírja a gondot és mellékel fotót is a sértett termékről, kérjük küldej el ügyfélszolgálatunkank e-mailben az
info@azzardo.hu e-mail címre. Reklamációját elfogadjuk és megteszünk minden tőlünk telhetőt, hogy mihamarabb sor kerüljön a cserére.
A futárszolgálat alkalmazottai, nem a mi alkalmazottaink!