H - P: 8:30-16:00
Kontakt:  
 

Információk

RólunkKapcsolat

Ügyfelek részére

Kézbesítés folyamataFizetési mód

Együttműködés

Katalógus 2017

Kézbesítés folyamata

Ebben a részben információkat találnak a kézbesités folyamatáról az ön gyors irányzatához. A társaságunk az IN TIME kézbesitő futárszolgálat társaság szolgálatát használja

Ingyenes szálitás

Haggya kiszálitani a rendelését teljesen ingyen !  Nekeressenek semilyen feltételeket, az árut teljesen ingyen külgyük önhöz ! A termék amely raktárunkon van igyekezünk a rendeléstől mingyárt másnap küldeni a rendelés megérkezése után.  A termékeknél amelyek jelenleg nem elérhetők,  írjuk a lehetséges elérhetési dátumot. Figyelmesztettyük hogy a dátum csak informativ jellegű és változhat. A pontos dátumot amit tuggyuk, értesittyük.

Futárval való kézbesités kb. 3-4 munkanapot tart a küldés után.  A kiszálitás kezdetéről értesitve lessz emailba vagy SMS üzenetvel. A futár kötelessége az átadás előtt telefonikusan értesiteni a megadott telefonszámra amelyet a rendelésnél megadott.  A futár kézbesités a IN TIME társaság kezében van,  ha a kiszálitás nemvolt más szálitási lehetőség megeggyezve a kiszálitás előtt.   

 

Az árut átvétel után kérjük 24 órán belül ellenőrize le ! Később már nemlessz lehetséges az áru megsértését szálitási okok milyatt reklamálni! 
A csomag részét képezi a számla is ( adó okmány ) boritékba a csomag tetején Az átvétel előtt, kérjük a csomagot ellenőrizze le a sértetlenséget ( az INTIME szálitónál csak a csomag sértetlenségét lehet ellenőrizni, vagy után reklamáció a sértett terméket 24 órán belül az átvételtől ), bármilyen eggyesztetési gondnál nevegye át a csomagot!
Az áru működés képességét helyszinen ellenőrizni nem lehetséges.


Mit csinálni a csomag átvétele után?


A csomag átvétele után, kérjük, ellenőrizze az áru sértetlenségét. Az árut 24 órán belül szükséges bejelenteni kézbesitéstől számolva, sértetség szálitás befolyásolván ( széttört vagy megpattant üveg, benyomott kalap, stb.). 

Mit csinálni ha az áru sértett, de a csomagot átvette?


Ezesetben se nincsen ok az aggodalomra. Az árunk bisztositva van amely érvényes az ön átvetele után számolva 24 órát ! A sértettet fényképezze le és külgye át emailba a info@azzardo-lampa.hu  A reklamáció átvétele után elkezdünk tenni minden lépést ahoz, hogy külgyünk Önnek csere árut. A futár szolgálat fogja akarni hogy a sérült terméket az eredeti csomagolásba külgye vissza, ezesetben a futárval szükséges megeggyezni amely keresni fogja az átvétel eggyesztetésére.

Futár szolgálat alkalmazottyai nem a mi alkalmazottyaink. Ezen kivül, ha bármilyen gongya volna, örülni fogunk hogyha írna a szlogáltatásunk jobbitásához.